Weeklikse gebedsversoeke

PERSOONLIK  

Die Gees van die Here sal op hom rus: die Gees wat wysheid en insig gee, die Gees wat raad en sterkte gee… (Jesaja 11:2a)

God los nooit sy kinders alleen in die woestyn nie. Daarvoor is Hy te lief vir ons. Wanneer dit jou opregte strewe is om sy wil te doen, is sy Gees altyd daar om jou hart te neem en jou sagkens vorentoe te lei. Onthou, deur elke oënskynlik doellose, probleemryke en moedelose dag:

  • Die Gees is jou wolk- en vuurkolom om jou die pad te wys. Vra Hom daarna.
  • Hy weet presies wat, hoeveel en wanneer jy iets nodig het. Vertrou Hom daarmee.
  • Sy liefde en vrede vou om jou wanneer die warm woestynwinde dreig om jou te verskroei. Hou vas aan Hom.
  • Die God van die toekoms het vir jou ‘n land van melk en heuning beplan – ‘n ewigheid saam met Hom. Loof Hom daarvoor.

Gebed: Gees van God, soms voel ek maar so ‘n bietjie verdwaal. So half rigting- en uitsigloos. Dankie dat U sulke tye by uitstek by my is, dat U voor my uittrek en dat ek U maar net kan vertrou en weet: U ken my. En U ken my pad. Help my om U in rigtinglose tye blindelings te volg.        (Vanuit: Gekoester in God se liefde deur Milanie Vosloo)

GEBEDSVERSOEKE

Amelia H – gediagnoseer met borskanker – ontvang bestraling

Mienke B (13mnde)– sy sukkel om gewig op te tel ens. – haar ouers wag steeds op uitslae van die neuroloog

Ivanka N (11 jr) – haar kognitiewe vermoë gelykstaande is aan ‘n kind van 4/5 jarige – pad na herstel is lank, onbekend en beproewend. Bid ook vir haar ouers.

Frik B – kolonkanker

Baba Lara – MRI uitgestel tot Vrydag agv siek longetjies (vanuit facebook).

Petro C – kanker – ontvang chemo – kol op long onveranderd, maar kol op lewer het met 1,8cm gekrimp

Tara (2½jr) – 80% van kankerselle reeds dood na 5 weke van chemo

Hein O – kanker en beroerte – herstel ook van operasie

Kobus vS – kanker – nuutste skandering wys kanker in regterkant van die brein

Grant W – gediagnoseer met Auto Immune Discease

Stokkie R – gediagnoseer met prostaatkanker

Janneke van M – gediagnoseer met beenkanker – ontvang geen chemo

Sannie G – wond aan voet wil maar net nie genees

Kobus G – limfklierkanker

Madeleen M – oorgeplaas na ‘n versorging oord na beroerte – volgehoue fisioterapie toon vordering  – langsame herstelproses – bid ook vir haar gesin en ouers

Jackie C – kanker – sien dr volgende week aangaande behandeling

Moira B – oogspier funksioneer steeds nie na wense en dit belemmer sig – bid ook vir haar ouers

Elizabeth C – kanker

Ryno vR – wag vir goedkeuring vir nieroorplanting.  Ontvang nierdialise behandeling.  Bid dat hy en sy vrou en familie  die genade mag ontvang om te wag op die uitkoms en die operasie.

HARTSEER Die dood is ‘n gebeurtenis wat mense se lewens vir altyd verander.  Daar is mense wat onlangs iemand  aan die dood afgegee het en daar is mense wat al jare gelede die pad gestap het.  Kom ons bid dat hulle die Here se troos en bystand sal ervaar wanneer hulle dit baie nodig het.

ANDER

Dankie vir die mildelike reën wat tot dusver geval het, en ook vir vooruitsig van nóg reën.

Winter is op ons drumpel en bring koue en nat dae/nagte. Bid vir mens en dier wat geen onderdak skuiling het in hierdie nat en koue weer.

Vir almal wat op een of ander manier by Alta du Toit – skool betrokke is.

ANDER LANDE

Kambodja: Bid vir die verskillende geleenthede om ons 50ste bestaansjaar te herdenk en vir goeie verhoudings met die kerke. Bid dat die Here al ons werk sal seën. Bid dat die verkiesing in ons land in Julie vreedsaam sal verloop.

Viëtnam: Dank die Here dat ondanks beperkte vryheid, dit moontlik was om die Nuwe Testament in ‘n aantal van ons minderheidstale te publiseer.  Bid vir volgehoue beskerming van ons personeel en vertalers en dat die regering ons sal toelaat om met ons werk voort te gaan. Bid ook vir die ontwikkeling van ons verhouding met die Katolieke Kerk.

Laos: Dank die Here dat die teks van ons geletterdheidsprojekte deur die Onderwysdepartement aanvaar is. Bid dat ons ons boekwinkel as die belangrikste Bybelverspreidingsentrum in die hoofstad sal kan ontwikkel. Bid vir die opleiding van ons personeel in die verskillende take wat hulle moet uitvoer.                           (Vanuit: Die Saaier)

GEDAGTE VIR DIE WEEK: Baie mense word slegs aan die lewe gehou deur die skrale hoop dat iemand sal kom wat hulle sal aanraak en hul ontsettende eensaamheid met liefde sal oorbrug – (Carl Jung vanuit: Die groot aanhalingsboek, bl 54)

STUUR JOU GEBEDSVERSOEKE NA gebed@parke.co.za OF SMS / WhatsApp NA 082 314 2658

Leave a comment