Weeklikse gebedsversoeke

PERSOONLIK  

Hy gooi toe sy bokleed af, spring op en kom na Jesus toe (Markus 10:50).

ʼn Ander aspek van geloof wat in die blinde Bartimeus se verhaal na vore kom, is die moed om jou sekuriteite prys te gee en Jesus onvoorwaardelik te begin volg.

Soos Dietrich Bonhoeffer dit reeds in die vorige eeu uitgedruk het: “When Christ calls you, He bids you, come and die.”

In watter mate die blinde Bartimeus hiertoe bereid was, sien ons in die byna ongeërgde manier waarop hy sy bokleed afgooi toe hy hoor Jesus roep na hom. Baie lesers sal waarskynlik nie eens hierdie byna onopvallende handeling raaklees nie. Maar wat ʼn gebaar! Wat ʼn opoffering!

Vir die meeste bedelaars in daardie tyd was hulle bokleed die geheim van hulle daaglikse lewensonderhoud en bestaan. Dit was die kombers wat hulle in die koue nagte moes warm hou en beskerm, die mat waarop hulle gesit het om te bedel en die doek waarin hulle hulle daaglikse aalmoese kon toedraai en bewaar.

En nou, onder die geklank van Jesus se roepstem, gee Bartimeus daardie één ding prys wat sy identiteit en aardse oorlewing bepaal het; hy laat dit eenkant en begin Jesus op sy pad volg.

Op die oog af lyk Bartimeus se keuse na ʼn slegte ruil: die prysgawe van dit wat veilig en bekend is vir ʼn pad wat nuut en vol onsekerhede is. En tog, wie dié pad met vertroue loop, sal – in die woorde van Luther – uiteindelik ontdek dat dit ʼn vrolike ruil was.

Dit kan jy maar glo!

Here, ek weet nie waar dit my oral gaan uitbring nie, maar ek plaas my lewe vandag opnuut in u hand – my Here en my God! Amen. (Vanuit ‘n e-pos Boodskap vir vandag deur Carel Anthonissen )

GEBEDSVERSOEKE

Annelene K – tans in hospitaal – heup veroorsaak erge pyn

Klos P – kwaadaardige gewas – ontvang chemo

Hendrien R – herstel van ‘n operasie

Alta C – oogoperasie eers uitgestel weens ooginfeksie

Sheila V – beenspiere het verswak – sukkel om op eie te loop

Christo D – oogsenuwee het aan been vasgegroei – onseker wanneer operasie sal geskied

Rina S – kanker – ontvang bestraling en chemo

Braam C – kwaadaardige gewas in nek – begin eersdaags met bestraling

Sarah C – gediagnoseer met borskanker – ondergaan oor 2 weke operasie om gewas te verwyder

Lizelle S – in remissie – alle eer aan God

Dina D – beroerte – word tuis versorg

Hentie D – kanker – ontvang bestraling

Frik B – kolonkanker

Petro C – kanker

Elizabeth C – kanker

Stokkie R – ontvang ‘n tipe hormoon behandeling (inspuiting) om die kanker te beveg – eetlus het verbeter

Janneke van M – gediagnoseer met kanker in haar beenstruktuur – ontvang bestraling

Kobus G – limfklierkanker – ontvang behandeling

Madeleen M – word tuis versorg – baie rustiger

HARTSEER Die dood is ‘n gebeurtenis wat mense se lewens vir altyd verander.  Kom ons bid dat hulle die Here se      troos en bystand sal ervaar wanneer hulle dit baie nodig het.

ANDER

Bid dat brande in George-omgewing geblus sal word en geen verdere lewensverlies.

Huwelike – dat egpare resprek, geduld, maar bowenal, liefde vir mekaar sal hê.

Dwelmverslawing – die uitwerking op individue en gesinne/families

ANDER LANDE

Dominikaanse Republiek: Dank die Here dat ons sy Woord kan versprei. Dank Hom ook vir die impak van ons Nee vir geweld, Bybels as wapens-projek. Bid vir ons land, vir ons raad van Direkteure, personeel en vir die kerke. Bid dat die Bybel mense se lewens sal verander.

Oos-Karibiese Eilande: Loof die Here vir dit wat ons reeds kon bereik met Bybelverspreiding op die 12 verskillende eilande wat hierdie Bybelgenootskap bedien. Bid dat dit vir ons moontlik sal wees om bybelse waardes en beginsels by ons mense, veral kinders en die jeug, in te skerp.

Puerto Rico: Bid dat die Here Bybelwerk in hierdie land sal seën. Bid dat die Bybelgenootskap in die Bybelbehoeftes van ons mense sal kan voorsien. Bid vir ‘n verbetering in die ekonomie wat hopelik sal help om verskeie maatskaplike probleme te oorkom.

Nederlands-Antille & Aruba:Bid vir die werk aan die Papiamentu Studiebybel wat byna voltooi is en vir die impak van hierdie publikasie op die lewens van diegene wat dit sal ontvang. Bid vir ons projek om in samewerking met die Departement van Onderwys wat na-uurse onderrig aanbied, jongmense wat nie hulle skoolloopbaan voltooi het nie, ook met die Bybel te bereik.

GEDAGTE VIR DIE WEEK: God kom nooit na my toe deur die deur wat ek kies om vir Hom oop te hou nie. Hy klop altyd aan by daardie een plek wat ek toegemessel het. En as ek Hom nie daarlangs laat inkom nie, kom Hy dalk nooit weer nie. (Helmuth Thielicke – Die groot aanhalingsboek, bl 247)

STUUR JOU GEBEDSVERSOEKE NA gebed@parke.co.za OF SMS / WhatsApp NA 082 314 2658

Leave a comment